2011/04/07

049. You stupid girl

Wracam do tego bloga. Zaniedbałam go trochę z braku czasu, trochę z braku chęci. Ale postaram się wszystko nadrobić, pisząc możliwie najczęściej. Tak więc, w tym tygodniu praktycznie mam wolne od szkoły. Byłam tam jedynie w poniedziałek na dwóch luźnych lekcjach (rekolekcje) i we wtorek na teście szóstych klas. Ogólnie test mi dobrze poszedł, mimo to, że głównym jego tematem była matematyka. Wczoraj pół dnia spędziłam w przychodni robiąc przeróżne badania do klasy sportowej. Dzisiaj jest wyczekiwany dzień. Niestety nie było tak, że nie mogłam się jego doczekać. Nie mogłam doczekać się kilku dni po nim. Otóż dzisiaj gram na makroregionalnych przesłuchaniach instrumentów dętych. W sumie to jutro też gram, tyle że w kwartecie. Dzisiaj wale solo. Boję się jak jasna cholera. Przed wejściem na scenę postaram się wyluzować i skupić. Trzymajcie kciuki.
Przed chwilą koleżanka z klasy napisała do mnie, że jutro w budzie mamy zdjęcia klasowe i wgl. A mnie w szkole jutro nie będzie. Się wkurzyłam, bo to już drugi raz. W tamtym roku akurat wtedy byłam w Szwajcarii. Kurdę.
Za jakąś godzinę, dwie zacznę się zbierać. Co prawda gram sześćdziesiąta dziewiąta, ale muszę być wcześniej. Okej, kończę. Miłego dnia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz